Ecemnur92 Arkadaşlar 2 gündür hiç uyuyamiyorum mucizeme saatler kaldi🤲🤗çok heyecanlıyım sizde durumlar nasıll???
Sedayznn Ecemnur92 benim de 2ocak normal Doğum tabi ama yarın doğarmı bilmiyorum umudunuz var mı sizin?
Asminalp Benimde 3 ocak ama hala sancı filan YÖK 😒 doktor 41 e kdr bekleriz dedi sonra suni sancı ile doğumu başlatırlar