Zeze03 1palyaco benim ilkte ıslanmıştı göğüslerim bu ikinci bunda hiç ıslanma olmadı 38 oluyoruz krem sürüyorum şimdi çatlak olmasın diye doğumdan sonra siktigimda süt var ama
Zeyd_Mom_22 1palyaco ilk hamileliğimde geldi bunda daha gelmedi sıkınca sanki yağ gibi gözüküyor. ama çok sıkmıyorum belki o yüzden gelmiyordur.
mavikalpvemavikalp 1palyaco her hamilede gelmez bende şuan geliyor 39. Haftadayım Bi arkadaşım bugün sezeryan oldu onda gelmiyordu ama bebeğini emzirdiğinde gelmiş