Selamlar, 36+2 haftayız. Doğumu bayramdan sonraya ertelemeye çalışıyoruz ama olabilir mi tam emin değilim. Erken gelecek gibi duruyor. Üstüne birkaç gündür boğaz ağrısıyla kalkıyordum sonra geçiyordu. Bugün artık burnum gözlerim akıyor. Viral belli ki nezle oluyorum sanırım. Doğum açısından riskli mi bebek ben hastayken doğarsa ne olacak sizce, onun için riskli mi biraz tedirginim.