Kızlar ikili testm yüksek çıkmıştı nipty eşim istemedi yaptırmamı bende yaptırmamştm
Ama hep içim içimi yemişti… Allaha sıgınmştm. 31martta doğum yaptm coxuk doktoru gözleri çekik diye şüphelendi Erzurum şehir hastanende kan verdik bugün cocuk genetikten. Eşimin gözleri çekik oğlumun gözleri çekik kayınvalidemin çekik.. Bebeğim için dua edermsnz 1 ay sonra sonuç çıkcakms allaha sıgındm ne gelirse allahtan