39+2deyim, fakat bebeğim kanala girmedi henüz hiç açıklığım yok. Doktorum 40+1 de gel suni ile başlatalım, ama durum böyleyken suni ile doğurma ihtimalin düşük sonu sezaryen ile bitebilir diyor. Biraz açılman veya kasılman olsa suni ile doğurursun direkt dedi, acaba hiç belirti yokken suniyi yemek biraz boşuna mı?