ahmetberivan Kendi evimde olan hiçbir şeyi yiyemiyorum kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum yardım edin 🥺😭8+4 hamileyim
snowglobe ahmetberivan Bende öyleyim.bulantı falan yok ama içim kalkıyo. Her yerde yiyorum evde olmuyor😥
Leyliya ahmetberivan ahh bende öyleyim kayınvalideme geldim bugün tavuk yaptı fırında balkona kaçtım ağzımı burnumu kapattım nefes alamadım asla da yiyemedim öğürdüm saatlerce
Melek3675 ahmetberivan 16dayım yeni düzeldi oda prizin kullandım onun sayesinde ah ne günlerdi hatırlamak bile istemiyorum
ahmetberivan snowglobe kiz böyle birşey yok evde yok yok ama yiyemiyorum ve bu durum beni üzüyor sabahtan açım diye ağlıyorum
ahmetberivan Gg5348 elma yemeye devam ediyim benim eşim şehir dışında kaldığı için bende öyle bir imkanda yok 🥺🥺
ahmetberivan Gg5348 yabancı gelinim diye sevilmiyorum maalesef başka bir şehire gelin gelince de sorun oluyor
Melek3675 ahmetberivan iki gündür bırakmama rağmen bulantı devam ilacı içince iyiyim onun dışımda kötüyüm
amayinedeiyiilerledim ahmetberivan çok normal bir süreç. Ben de gurbetteyim kimseye Nazlanıp da yemek yaptırmadım. Yiyebildiğim kadar yedim kendi yaptığımdan. Geçiyor ama emin ol☺️🤗
ahmetberivan amayinedeiyiilerledim geçsin ona birşey olmasında ben çekerim sorun yok 6 kaybimdan sonra mucize eseri geldi korkuyorum aç kalıyor diye ağlıyorum🤣🤣
ahmetberivan Melek3675 kız fazla düşünmesek sorun yok ben sabahtan kalkmış kafa dağıtmaya çalışıyorum elbise bakıyorum 😂 ne stoklayabilirim ne yapabilirim diyom 😂 sonra acikiyorum yavaş yavaş yiyom güzel taktik sende yap yeriz yiyecez inşallah 😂😂🙏💋
amayinedeiyiilerledim ahmetberivan ilk 3 ay senin stoklarından besleniyor. Sonrasında zaten iştahın yavaş yavaş düzeliyor🙂☺️ Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi 🤲🏼🥰
eceyc314 ahmetberivan ilk 20 hafta bende öyleydim. Kusma yoktu ama her şeyden tiksinmiştim. Sadece peynir ve zeytin yiyebiliyordum bol tuzlu olacak şekilde. Sıvı tüketimizinize dikkat edebilirsiniz bu süreçte. Yemek için zorlamanıza gerek yok😊
Miray-mom ahmetberivan ay bende senin gibiydim evde su bile içemiyordum resmen 🥹 17.haftada geçti çok şükür 🤗