BabyAta Oznurkk imkansız değil 😂 her çocuk farklıdır unutmayın, arkadaşımın bebeği 2.ayinda aldı. Kuzenim bir aylıkken falan verdi gayette tuttular. Emecek çocuk emiyor yaniii aya güne bakmıyor 😊😊benim için önemli olan anne memesi reddi olamasın bunun içinde uzmanların tavsiyelerini dinleyeceğim doğar doğmaz meme vermek tercihim Değil
Ayzek Bibs alanlar içi oval gibi olanlardan mı aldınız? Klasik Bibs modeli arkadaşımın bebeğinin dudağında iz yapmış o yüzden hemen philips avent aldı.
BabyAta Oznurkk oo oda baya fazlaymisss 😂😂 kısmet bakalım biz ne göreceğim ilk gebeliğim benimde işte tecrübe edeceğiz bakalım
Oznurkk BabyAta millet 1.5-2 yaşında bıraktırır kadın emzik almasını çok istiyordum diye alıştırmış şaka gibi 😂
Semanurry Ikincikezannetugce philips avent ultra air night aldım ben memnuniyeti çok iyi olduğu için onu tercih ettim ve ikili fiyat olarak da çok iyi geldi 😊 21 + 4 üz ama erkenden aldım
Apopot Avent aldım, oğluma da avent almıştım hemen ve neredeyse zorla tutturdum ben bebeklerde emzik seviyorum bence çene kaslarını güçlendiriyor, inşallah kızımda tutar
xhbgns Ikincikezannetugce Asla istemem dediğim ama bebeğimin sadece uyurken uyumasına yardımcı olması için kullandığım meme aman büyük konuşmayın 😂 Bibs damaksız klasik olandan tuttu en başta memeyi öyle tuttu hatta sonra avent söoothie yine aynı damaksız olanında tuttu ama ağzına büyük geldi her ikisi de düşürüyordu devamlı damaklı avent aldım bu sefer onu da düşürüyor çünkü hala doğru düzgün emmeyi bilmiyor emziği süt gelmediğinde atıyor :) Yani tamamen şans işi istersin tutmaz istemezsün tutar ve deneme yanılma ile doğru emziği bulursun ben öyle aylarca beklemedim vermek için bu arada emme refleksinde zaten sorun yoktu aktif emiyordu hala da aktif emiyor meme reddi yaşamadık tabii dueum bebekten bebeğe değişir ama bizimki alt açtığımda vs çok ağladığında da veriyorum eğer tutarsa siz kendiniz ne zaman vermek isterseniz o zaman verin 🌸
Erkeekaannesii Ikincikezannetugce Bips, philips avent wee baby ve chivcco aldım oğlum sadece philips aventi tuttu şuan 39 günlüğüz
Erkeekaannesii Erkeekaannesii Bips yuvarlak uçlu olan Philips avent ultra air night diğerleri damaklıydı
Mine-tayfun Yaren3442 inşallah tutar her bebek bir değil hangisini alırsan al tutmiycağı varsa tutmaz
Yaren3442 Mine-tayfun oğlumda avent almıştım tutmadı inşallah kizim beni üzmez oğlum biberon bile tutmuyordu 🥺 çok zorlandim
Erkeekaannesii Mine-tayfun Bende onu almıştım ama damaklı tutmadı oğlum philps avent ultra air tuttu sadece