Ecemmm07 Ben 14 haftalık öğrenmiştim yarım saat 40 dk önce çikolata yemiştim doktor göstermiyor çık çikolata ye yürü ya 10 yada 15 dk gel demiş şuan hatırlamıyorum Muane öncesi kayıttan sonra yiyip koridorda sıra gelene kdr yuruyebilirsiniz oyle gösterdi Bu hamileliğim de hem karnım tok gidicem hemde yarım saat önce yicem bide muane kayıdı açarken 😂😂riske atmicamm