Zehrayenianne Merhaba Happy mom ailesi yeniden buradayım çünkü oğlum 2 buçuk yaşında ve ben hamile olduğumu öğrendim biraz sürpriz bir bebek ben iki tane bebekle nasıl baş edeceğim. Pozitif deneyimlerinize ihtiyacım var
snowglobe Zehrayenianne valla en güzeli.olmuş. benimde çok kızım 3 olunca bebek gelmiş olaxak. Eminim öok zor olacaktır ama keşke daha once bile yapsaydım diyorum
lena1234 Zehrayenianne valla canım benim hayalim bu şekilde. Bence çok güzel bir yaş aralığı, birlikte arkadaş olarak büyüyecekler okulları sınavları berabar olacak. Hem doğduğunda zaten yaklaşık 4 yaşına basacak kreşe vermiş olursun inşallah 🩷
izobellaaa-_- Zehrayenianne 2. Yılda 2. Bebek 18 aylık oğlum 7 aylık da karnım da kızımmmmm var 🥲 ve şimdiden tutmuyor bacaklarım
Fundahakanb Zehrayenianne 2020 de evlenince ben hemen bende isteyerek 2.ye hamşleyim şuan . Zor ama güzel :)) tekrar içinde kıpırditıları hissetmek harika . Tabi mide yanmamla uyanmış olduğumu sağa sola dönerken bin eziyette oldugumu artık nerdeyse yürüyemediğimi falan konuşmuyorum :))