Hulo2105 Kızlar iyi akşamlar dünden beri boğazımda gıcık var kuru öksürüyorum burnum arada tıkanıyor. Kontrolüm cuma daha var evde ne yapabilirim? Eşim pastil almış bir de parol var başka öneriniz var mı😔
Munevver_kaplan_33 Hulo2105 bende aynı şekilde kaç gündür boğazım ağrıyor 13+6 haftalık portakal sıkıp içiyorum pekmezle zeytinyağı az birşey ısıtıp iç diyorlar daha onu denemedim dün doktoruma da sormayı unuttum gribim ne yapayim diye
Aysegul_dur Hulo2105 tuzlu su ve bir çay kaşığı sirke ile burnunu temizle canım sonra sıcak su hazırla çaydanlık üstünde içine bir çay kaşığı ihlamur bir çay kaşığı nane yarım limon yarım portakal demle iç bana çok iyi geldi çabuk atlatim sanada şifa olur inşallah
metemom_ Hulo2105 ay canım bende öyleydim ılık suyun içine yarım limon sıkıp içtim o iyi gelmişti boğazıma sende dene geçmiş olsun 💐
Hulo2105 Aysegul_dur ıhlamur zararlı değil dimi ? Bitki çayı içmeyin diyorlar ya ondan soruyorum kusura bakmayın🥺
Aysegul_dur Hulo2105 hayır bir bardak ıhlamur icebilirsin o yüzden dedim bir tatlı kaşığı atarsan caydanliga bir bardak ıhlamur eder canım
Hulo2105 metemom_ kız Allah razı olsun dediğini yaptım azcıkta bal koydum bi iyi geldi yumuşattı resmen❤️
metemom_ Hulo2105 ay şifa olsun canım inşallah kurtulursun bir an önce hamileyken çok zor oluyor öksürük
metemom_ Hulo2105 ay bende öyle geçirdim çok zor şuan çok korkuyorum grip olurum diye hamilelikte aşırı kötü
metemom_ Hulo2105 bende hamileliğimin başından beri dolerexe hasret kaldım başka hiç Bir şey başımın ağrısını kesmiyor parol zaten ağrıyan yeri bulana kadar aradan yıllar geçiyor 😂