07sym07 16+5 haftalık hamileyim ama henüz hissetmiyorum endişe ediyorum ya daha önce de düşük yapınca bende korku oluyor çevremdeki insanlar hissetmen lazım niyr hissetmiyorsun ki diyolar üzülüyorum normal mi 😔bide kilolu Bi hamileyim bu arada 96 kiloyum
Fatmanur35 07sym07 Selamunaleyküm canım benim ilk bebeğimi tam 18 haftalık hissettim ikinciye hamileyim bana da diyorlar ikinci daha erken hareketini hissedersin 19 haftalığım ultrasonda görüyorum ama ben hissetmiyorum
Deletedmom_88 07sym07 24. haftadan sonra falan ancak düzenli hissetmeye başlıyor insan daha çok erken o haftalar endişe etmeyinnn
Gumus11 07sym07 ben 20 den sonra hissettim. Hatta 22 olabilir. Gaz hareketi gibi bişi arada oluyor ama anlayamiyordum. İçini rahat tut yani.
MerveeAa Bende 16+5 deyim henüz bişey hissetmedim zayıf olmama rağmen o yüzden kendinize dert etmeyin genellikle ilk gebelikte 20-22 . Haftaya kadar hissedilmiyormuş
Gizem9688 18+2 ben de daha hissetmedim. Kilolular daha gec hissediyormuş ben de kiloluyum. 22. Haftaya kadar normal diyolar
Acelyapova Canim 18den veya 19dan sonra hissedersin kilona falanda bagli oluyor bazen bebekler tembel olabiliyor 22yi bulabiliyor gorumcen 23te hissetti ben 18de mesela oylw dusun 💕
Minejjan 07sym07 ilk bebeği 16. haftada hissettim şimdi bunu 12. haftada hissediyorum çok değişik geliyor bana da erken gibi geldi ama 20. haftaya kadar hissetmemen normal 😚
Gg5348 Minejjan ben 14 haftalık oldum yeni yeni böyle sanki içimde minicik bir pıt pıt olup duruyor çok çok arada hissediyorum bebek olabilir mi
Gg5348 Minejjan ya böyle kelebek gibi sanki bir iki tane pt pıt yapıyor sonra yok daha iki kere hissedebildim ama küçük daha ondandır dimi🥰
Dilara_havana Bende kiloluyum 94 kiloyla hamile kalmıştım Şuan 23+2 ben çok erken hissetmiştim herkes şaşırmıştı 15 haftaydı sanırım ama kişiden kişiye çok fark ediyor diyor doktorum Şuan eşimde elini koyduğunda hissetmeye başladı
Gg5348 Minejjan doğru söylüyorsun yaa çok mutlu oldum ben bebek değildir diyordum şimdi hep ne zaman oynucak diye beklicem🙈
Seldahilal 07sym07 cnm bende ilk düşük yaptım ama şuan tekrar hamileyim 26 haftalık olduk bile hiç korkma aklına kötü şeyler getirme hamileliğin tadını çıkar bence😉benim ilk gebelik olucak 19 haftaların sonuna doğru hisetmeye baslamistim bian önce sende hisedersin inslalah tarif edilmez bı duyguymus🥺❤️❤️❤️