Ecemsi benim de küçüklüğümden beri nabzım yüksek, gebelikte de tabi şikayetler arttı daha çok hissediyorum kardiyologa gittim bir gün boyunca holter cihazı takıldı ortalama nabzım 111 cıktı, ritim bozukluğu yok dedi ayrıca usg ile kalbe baktı orda da bir sey görmedi ama gebelikte kalp daha fazla çalışacak dedi yük artacak vs dedi ilaç başlamak istedi ben de başka bir ilçede olan tanıdık bir doktora sordum o da gerek yok ilaç kullanmana ben eşime kullandırmazdım dedi 30.haftada gelin dedi öyle kaldı bayramdan sonra gideceğiz bakalım..