Hamileligim 17. Haftasından beri bebegim asagi da ve çok ağrılarım oluyor şimdi 29. Haftamdayim özelde bir dr a muayene gidiyorum en son ki muayenemde rahim ağzımın 25 cm düştüğümü dikkat etmem gerektiğini soyl3di ve her şeyi yasakladı progesteron başladı yeniden hatta çalışmayı birakmami rapor verebileceğini söyledi. Kendim de devlette hemsireyim kendi hastanemdeki dr a muayen oldum bugun(ultrason aleti daha eski) 40mm olctu alttan muayene ile de 33 olctu ben kime iananyim ben simdi riskli miyim değilmiyim 😪