Merve89 Arkadaslar bebegın kordonu bogazında oldugu ıcın pazartesı sezeryana alınıcam haznedar vital hospıtalde dogum yapan varmı
Varol Merve89 pazartesiye kadar hak var rahmet var nasıl dayancan ben ölürdum ya bişey olursa hemen alin sezeryana diye
ayaniz Merve89 ya ben birşeyi merak ediyorum madem kordon dolanmıs neden hemen almayıp bekletiyolar . Birine daha denk gelmiştimde kafama takıldı acaba sezaryana almak için bilerek mi yapıyolar diye düşündüm..
Merve89 ayaniz yok hayır nst normal cıktı yanı bebegın solunumuyla kalp atıslarıyla alaklı bı sorun yok sureklı hastaneye gıdıyorum nstye gırıcem mesela cuma gunu eger kalp rıtmınde sorun gorurse hemen alıcak ama haftasının dolmasını beklıyo doktor