bebikylmz Hanımlar bugün kontrole gittim 20 haftalık bebeğimin eşi yani plesenta ön tarafıma yapışıkmış yani önde dedi. Kanaman olursa acil geleceksin dedi. Panik ve üzgün çıktım hastaneden benim gibi olan varmı çok stres yaptım 😥
Smy17 bebikylmz ön duvarda mı yapışık mı anlayamadım? Benimde ön duvardaydı doktor bi sorun yok dedi çok şükür normal doğum yaptım
MorKelebek54 bebikylmz oyle olunca neden kanama olir mus ki yani baska yere yapisik oldugunda bi sirun yoksa on tarafinda yalisik olunca ne gibi bisi oluyo anlamadim bilmesigim icin yorum da yapamadim
gizem-cbn bebikylmz plasentanın ön duvarda olması kanamaya ve erken doğuma sebep olmaz plasenta’nız Rahim ağzına yakındır Muhtemelen O yüzden Doktor öyle demiştir Benim de Plasenta ön duvardaydı 39 hafta 5 günlükken doğurdum kızımı ve sıkıntı yaşamadım
SedaOzbier çok yorma kendini, aynen o şekilde eşi rahim duvarına yapışık bi tanıdığımız yoğun kanama yüzünden doğum yaptı 26.haftada.bebek küvezde yaşıyor ama korkmayın.yatın kalkmayın
Aysu2023 Benimde bebeğin eşi Rahime yapışıktı 38+3 te suyum gelmişti sezeryan alındım işin ehli doktora denk gelinmezse rahmin alınmasına kadar gidiyor maalesef sezeryan sonrası sürekli kanama kontrolü yapılıyor
bebikylmz gizem-cbn sürekli karnında göbek deliğinin civarında bir şey batar gibi sancı ağrı yaşadın mı?
eylemm09 bebikylmz ben doktor kontrolünde ultrasondan bakarken doktorun anteriör plasenta dediğini duydum o an sormadım çünkü bi problem olsa zaten söylerdi 2 farklı doktorda aynı şeyi söyledi ama hiç biri bi sıkıntı olur demedi daha sonra benim eve gelince aklıma geldi biraz araştırdım hatta burda da post açmıştım. Anteriör plasenta yani göbeğin ön tarafına yapışık demek oluyormuş tek sıkıntısı bebek hareketleri olması gerekene göre biraz daha az hissediliyormuş yani bana o 2 doktorda bi problem var demedi kendimde youtubeden doktorları dinledim onlar da bi sıkıntı olmadığını söylüyorlardı. Tek sıkıntılı olan plasenta previa olanlar benim arkadaşımda şu an 33 haftalık erken doğum ve kanama riski var acaba siz doktoru yanlış mı anladınız plasenta rahim ağzını mı kapatıyor yoksa karnınızın ön tarafına mı yapışmış ?
bebikylmz eylemm09 Bana doktorum ön tarafa yerleşmiş dedi altta demedi 2 ayrı prf. Dr gittim ikiside bebeğin eşi ön tarafda dediler. Kanaman olursa acil bekleme gel dediler. Bende Biraz internette bakındım iyice stres oldum..
Minikkush9496 bebikylmz ön duvardaysa korkma bendede öyle ve 38+3 haftalığım vajinayı kapatmıyorsa ön duvarda olsa bile zamanında normal doğum yapa bilirsin
bebikylmz Minikkush9496 bu mesajı okumaya ihtiyacım vardı teşekkür ederim 🙏🏻 inşallah hepimiz sağlıkla bebelerimizi kucağımıza alırız..