Adete 2 gün kala testim boyle çıkmıştı dün adet günümde yeniden yaptım negatif çıktı adet olmadım çok suphedeyim off 😔😔 hayırlı olsun gebeliğiniz inşallah artış gayet iyi ilk bebeğimi 2 ile ogrenmistim sonra 7 sonrada 36 olmuştu maşallah sizin gayet iyi