Arkadaşlar merhaba ben 6 gün önce epidurali normal doğum yaptım epidural yapıldıktan çok kısa bir süre sonra bacaklarim uyuştu ve yuruyemedim hiç bir şey hissetmedim sancı da hiç hissetmedim tek doz epidurale rağmen sonrasında doğumdan sonra çok şiddetli baş ve bel ağrım oldu 6. Gün ama hala başım deli gibi ağrıyor böyle bir şey yaşayan var mı epidural yapan hiç bir arkadasimda böyle bir etki olmamış sizin durumlariniz nedir