Ecemmm07 Allah gönlüne göre versin inşallah. Bana da baştan beri herkes kız dedi. Sadece eşim ve bir görümcem erkek hissetti. Sonuç erkek. Ben içten içe erkek hissettim yine de kız olmasını çok istediğim için sanırım, bi şoktayım bir kaç gündür:) anneler hissediyor yani kesinlikle