Mst12 Benim 36. Haftada başı aşağıdaydı şuan 38. Haftadayım ve 2 haftadır makat geliş pozisyonunda 1 hafta daha bekleyeceğiz eğer hâlâ makat geliş pozisyonunda ise sezeryan olacağız 🥹 Doktor 37. Haftadan sonra biraz zor dönüyorlar yerleri daraldığı için dedi tamamen herşey nasip 🤲🏻 Ama şuan sizin için herşey erken daha zaman var netleşmesi için hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻