Htc9876 kızlar dr. saad ramziye göre bebek sağda ise erkek solda ise kız bebek olduğunu söylüyor bu 6. haftadan itibaren bebeğin tutunduğu yere göre karar veriliyor sizde tuttu mu?
Cilginanne2bebeli68 Htc9876 bende kizim da öyle yol en erken 11 var da eğer oglumsa tuttu onda %70 erkek dedi devlet
Htc9876 Cilginanne2bebeli68 benimde ilk kızım soldaydı bu sefer doktor ultrasonla sağa baktı merakla bekliyorum cinsiyetinin belli olmasını