Kızlar 34+5 im erken doğum riskim var 27 den beri yatıyorum. Az önce tuvaletim geldi ve tuvalete gittim tam klozete oturacakken bir anda tutamadım sonra oturup işimi hallettim. Ama çamaşırım ve eşofmanım biraz ıslandı hatta topugumda da ıslaklık gördüm. Bu şekilde altıma kaçırmış olabilir miyim ya da suyum gelmiş olabilir mi ilk defa böyle oldu. Tuvalet ihtiyacıyla gittim ama eşofmanımda ıslak olan yerde afedersiniz ama idrar kokusu felan uok anlayamadım