Gul616161 Kızlar 27 Martta opu yapıldı. Sabah adet oldum. Doktorum cumartesi gel dedi. 6 tane dondurulmuş embriyom var. Beni nasıl bir süreç bekliyor sizde transfer tarihim ne zaman olur?
Ummumuhammed Gul616161 biz aynı yerde tedavi oluyoruz sizinle benimde dün yumurtalarım toplandi Turgut hoca adet olunca başlayalım dedi
Ummumuhammed Gul616161 bende merak ediyorum bazıları yumurta toplama işleminden sonraki adet değil bı sonraki adette transfer diyorlar bizimki de öyle mi olcak acaba
Strawberry48 Gul616161 yumurta toplama işlemi yapıldıysa ve dondurulmuş transfer olacaksa bu ay değildir transferiniz diye düşünüyorum süreç hakkında yeterli bilgi vermiyorlar mı ?
baharmom35 Gul616161 başka bir işlem görmeyecek isen adet ile başlar benim 2. Adette transfer oldu çok fazla yumurtam çıktı rahim dinlendirme genetik teste yolladık sonuç bekleme 2. Adeti buldu senin de sürecin sana bağlı doktorun nasıl uygun görürse
Gul616161 Ummumuhammed aaaa aynı doktormu? Şuan kendimden birini bulunca çok mutlu oldum. Valla bana ilk adet dedi. Sizin sorun neydi kaç yumurtanız çıktı
Ummumuhammed Gul616161 eşimde sperm sorunu vardı benden 20 yumurta toplandı 17si olgun 11 tanesinden döllenme işareti gördük dediler bugün daha 1. Gün
Gul616161 Strawberry48 bana yumurtalarım toplanmadan 2 gün önce E2 değerime baktılar ve sonraki ay transfer yapacağız dediler
Ummumuhammed Gul616161 bana taze transfer yaparız demişlerdi çok yumurta toplandığı için hormon değerim yüksek çıkmış hoca riske atmaya gerek yok daha garanti olsun tarzı konuştu
Gul616161 Ummumuhammed geçen gün paylaştığı 20 adet sendin o zaman. Gün aşırı ararlar benim 6 tane donduruldu
Gul616161 Ummumuhammed allah allahh banada aynısını dedi:) ne kadara anlaştınız tedaviyi. Benim eşimdede sperm sorunu var bu arada:)