İyi akşamlar güzel anneler ve anne adayları
Normal dogum planlanmıştık hatta bebegin başı aşağıda ama ne bi belirti var nede bi yumuşama
Doktor kontrol etti ve suni sancının bu durumda bi etki etmeyecegini söyledi
Bekleme şansım da yok çünkü suyu azalmış.Bayram dolayısıyla anestezi doktorunu bulmak da zor çünkü malum Kıbrıs şartları pek Türkiye gibi elverişli değil.
Gerçekten insan bi tuhaf oluyormuş, ben doktora gidip geliyordum öyle ama ilk defa kendimi yarına büyük bi sorumluluk sahibi olma telaşı sardı.
Allah gönülden isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Lütfen benim için de dua eder misiniz saglıkla kucağıma alıp eve geleyim.