Merhaba ben size bir şey danışmak istiyorum benim ilk gebeliğim 19. Haftadayım ultrasona göre 20ymiş 24-28 arasında şeker yüklemesi yapılıyormuş ama doktor bana dedi yarın gel yapalım şimdi tedirginim erken olması sonucu etkiler mi diye , eğer bende şeker varsa az çok belli olur mu bu haftada