Elyka ilk gebeliğimde benimde aynen böyle olmuştu. Hiçbir nst de sancım çıkmadı, açılmam 2 cmdi. Yalancı sancı bile yaşamadım. 40+3 de bir anda sancılarım başladı, müdahalesiz bir doğum yaptım. Eğer bebeğin keyfi yerinde onu riske atacak bir durum yoksa bekleyin derim🙂