ZeyHus33 Sermec27 şekerli suyu içmeden önce açlık Kanı verdim Sonra Şekerli suyu içtim 1 saat sonrada Tekrar kan verdim 2 kez verdim kan
ZeyHus33 myangelson bu ne olyor benden idrar Bide Normal kan aldı sonra şekerli suyu istim ondan sonra tekrar kan verdim
myangelson ZeyHus33 normal kan tahlili de yapılmış onlar çıkmış. Şeker yüklemede genelde Ogtt 75 falan yazıyor tahlilde
myangelson ZeyHus33 evet bu 50 lik yapılmış 50 yüklemede üst sınır 140 diye biliyorum tam emin değilim eğer öyleyse biraz yüksek gözüküyor
Sermec27 ZeyHus33 eğer 50 likik yapıldıysa açlıkta toklukta biraz sınırı geçmiş diyet yapmak lazım muhtemelen
ZeyHus33 Sermec27 ama ben bugün 2 ye kadar aç kaldım Kan alan hemşire kızdı smdi şeker yüklemesi yaparm ama net cevap alamazsın bu saate kadar aç kalmışsın dedi Sabahtan gelecektin Dedi