Kızlar merhaba eşimle 9 aydır bebek istiyoruz hep değerlendirdik ama olmadı uygulamadan yumurtlama takibi yapıyordum meğerse yanlışmış yanlış olduğunu ovülasyon testiyle öğrendim neyse bu ay yumurtlama ve çatlama günü eşimle değerlendirdik adetime 4 gün kaldı ve biraz önce tuvaletteylen peçetwye kan geldiğini gördüm tam anlamıyla kanda değil kahve bir leke bugün yumurtlama sonrası 16.günüm gebelik varmı acaba aranızda böyle birleyen yaşayan varmı test yapmacam ümitlenmek istemiyorum adet gününü beklicem sadece yaşayanlar tecrübelerini aktarabilirmi