Gizemleyim Cuma günü sezeryan oldum , ameliyata girmeden varis çorabı da giydim ama bacaklarımda ve ayaklarımda asiri ödem oluştu. Ne zaman geçer ve çabuk geçmesi için ekstra bir şey yapabilir miyim bilgisi olanlar🥺
Liv3652 Gizemleyim varis çorabı ödem için değil bacak damarlarında pıhtı oluşup akciğere atmaması icin giyilir bende giymiştim odeminiz anesteziyi vücuddan attıkça inicek benim iki haftayı bulmuştu sonra birden indi bu süreçte tuzu azaltıp bol bol fazla fazla su için ve hareket edin hem ödeminizi atarsınız hem de olası bir kan pıhtı riski olmaz doktorum bu şekilde önermişti
Melike_4949 Gizemleyim evet sistmisti çorap bende kullandım kendiliğinden düzeliyor sezeryandan sonra normalmiş
Eko93 Gizemleyim himm bilmiyordum bunu. Odem atmak için bol bol yürümeye çalışın, bazı el kol bacak hareketleri var. Ondn yapın.bn 10 gün hastanede yattim srum vs yedim 8 kg aldim birden. Dah dogrusu 8 kg odem 😊Bu dediğim şekilde hepsi gitti