Benim de bir böbreğim diğerine göre anatomik olarak çok daha büyük ama her hangi bir işlevsel farklılık sıkıntı yok. Bu güne kadar da hiç problem yaşamadım şükür, böbrek taşı için tetkik yapılırken farkedildi doktor üzerinde bile durmadı. Benzer bir durum mudur bilmiyorum ama içiniz belki rahatlar. 32 yaşındayım 4 defa taş düşürdüm ilk defa sonuncuda ben görüp şok olunca doktor söyledi. Olabiliyor anatomik farklılık bir sorun olmaz dedi.