Asyaaygunkaraman Kızlar ben dün kaset testte hamile olduğumu öğrendim günüm 10 gün geçmişti randevu tarihi olarak ayın 15 ine buldum acaba daha önce gitsem devlet hastanesi acil de bakarlar mi yoksa randevu gününe kadar bekleyimmi
Senmsii Asyaaygunkaraman Sağlık ocağında kan verebilirsin canım doktora gidene kadar 2 gunde bir iki katına çıkmalı sonucun. Ben öyle yapmıştım
tgbmerve Asyaaygunkaraman 6. Haftayı doldurmadan boşuna gitmeyin , sabırla bekleyin derim , kese gozuktumu küçük mü iyi mi , sonraki hafta gel….. Üst üste alttan bakıyorlar ve bu zararlı . 6 dan sonra direk bebiş gözüküyor ve kalp atisida goruluyor