Minigimgeliyor Kızlar gebelik şekerim var diyet yapıp kan şekerimi ölçüyorum düzenli olarak. Normalde her şey yolunda gidiyor diyete uyuyorum elimden geldiğince kan şekeri seviyelerim de normal gidiyor ancak sabahları açlık şekerimi ölçüyorum normal tokluğa bakıyorum yüksek. Son günlerde böyle olmaya başladı yediğim de hakkaten hiç diyet dışı bişey yok. İlk başta yediğim ekmektendir diye düşünüp değiştirdim ama bugün yine yüksek. Sonra aklıma geldi açlığı ölçtükten sonra bi tiroit ilacı bi kan ilacı içiyorum kahvaltıdan sonra da omega folik asit magnezyum iyot falan hepsini içiyorum. Acaba bu vitaminler mineraller vücuda bi anda girdiğinden yüksek çıkıyor olabilir mi? Diyetisyene soramadım malum yeni yıl sabahı tatil diye. Aranızda bilgili biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Iska_mommy Minigimgeliyor ben simdi evden cikiyorum diyetisyene gidicem.ve bende de Ayni sorun var.acken sabahlari olctuyumde tokluktan cok cikiyor .bilgi verirse yazarim buraya canim
Haticcee Minigimgeliyor Bende aynı durumdayım, yarın randevum var gidicem bakalım ne dicek? Senin kaç çıkıyo ortalama şekerin açlık ve tokluk?
Nalanktl Minigimgeliyor bende de var, vitaminleri ve omegayı alınca tokluk yüksek çıkıyor hapları almayınca düşüyor: birde meyve çok yükseltiyor
svmeybgl Minigimgeliyor ben sabahları aç karnını Demir ilacını içiyorum . Gece yatmadan omega vitamin ilacını alıyorum
Minigimgeliyor Iska_mommy ben dün kimse cevap vermeyince sordum endoktrin ve diyetistene. Vitaminleri gün içerisine yayalım dediler bi de böyle deniycez mantıklı olabilirmiş bu dediğim canım. Seninki ne diyecek yazarsan çok sevinirim.
Minigimgeliyor Iska_mommy ben de bugün vitamin kullanmadım ama yine bi miktar yüksek çıktı diyetisyen ekmeği bi dilim azalt dedi. Açlık normal tokluk yüksekti benim. Gece geç saatte yememeye çalış bence sen en az 8-10 saatlik açlık olması gerekiyomş sabahları. Süt meyve falan 9buçuktan sonra yeme dedi bana.
Haticcee Iska_mommy Kaç çıkıyodu senin açlık ve tokluk şekerin canım? Kaçı görünce insüline başla dedi.. benimde sabahları aç karnına yüksek değil çok ama toklu, 147,150 hatta dün 192 çıktı😔
Gizem34 Iska_mommy kaç çıktıki insüline başladı benim aç 85 tok 175 gidiyor ama ben hiç enrokin doktoruna gitmedim zararlımı gitmem lazımmı bilmiyorum
Minigimgeliyor Cigdem61 tokluk 160tı dün bugün 155 çıktı. Ekmeği 1 dilim azaltıp yarın bi daha bakıcam. Senin nasıl?
Iska_mommy Haticcee benimki 6.6-7 falan cikiyor doktorum coook cook yuksek dedi.ben turkiyede yasamiyorum, o yuzden belkide tahlil sonuclari farkli cikiyor.ama doktorum 4-5 olmali dedi(
Minigimgeliyor Haticcee açlık 80-87 arası çıkıyor tokluk 155 çıktı bugün dün 160tı. Ekmek 2 dilim yiyodum onu 1e indircem bakalım yarın nasıl olcak. Senin nasıl?
Haticcee Minigimgeliyor Kaç haftalık oldun sen.. ben yarın tam 32 hafta olucam.. sabah aç karnına 90 ın altına düşmedim son bi kaç gündür, toklukta dün akşam 192 çıktı bugun gündüz 157 çıktı :( eskiden bu kadar yüksek çıkmıyordu acaba bebek büyüdükçe değerler de mi artıyo??
Cigdem61 Minigimgeliyor bende eğer diyet khvaltı yapmazsam 1. Saatlerim 120-140 arası oluyor. Diyet yaparsam 110-120 arası bende anlamadım. Ben hep 1. Saati ölçüyorum. Açlıkta genelde 80-85 arası
Cigdem61 Minigimgeliyor bebeğim önden gidiyor canım. Suyu normal ama 2 hafta önde kendisi. Doktor genetik diyor ama bende diyorum arada bir yüksek çıkan şekerden mi etkileniyor acaba. 2-3 kez 140’ı geçmişti
Minigimgeliyor Cigdem61 o kadar yüksekten olacağını sanmıyorum canım ya sürekli olsa neyse. Doktorun dediği gibidir takma kafana.
NimetDilmen Gizem34 Kesinlikle qitmelisin. Aç normal ama tokluqun yüksek. 135 140 olması qerekiomus tokluk kan sekeri doktorum ole dedi. Benimde seker hastalıqım var tokluk yüksek cıkıo
Minigimgeliyor Haticcee 30. haftadayım ben ilerledikçe daha zorlaşıyor belki de. Endoktrin demişti ki hamilelik 25. Haftaya kadar düz yolda yürümek gibidir sonrasında yokuş yukarı çıkmaya benzer vücut yorulur. Ben ekmek yediğim zaman böyle oluyor denemeler onu gösterdi. Mesela bu akşam tokluk 105 çıktı hiç ekmek yemedim onun yerine 4 kaşık kepekli makarna yedim.
Haticcee Cigdem61 Valla yarın gidicem dr bakalım ne dicek.. en son gittiğimde artık ultrasından bakmicaz dedi sadece dobler aletiyle kalp atışını dinledi.. ben tr de değilim amerikadayım, boyunu hiç öğrenemedim meseala.. boyu önemli değil kilosu önemli dediler hiç söylemediler. En son taa 1 ay önce bi baktılar ultrasondan o zmn da sedece kilosunu söylediler o zmn normaldi herşey.. şimdi hiçbi fikrim yok🤷🏻♀️