Dilanozbeyuce Merhaba kızlar sezeryan dikişim mantar oldu başına gelen var mı hatta tüm vücuduma leke leke yayılmış doktora gittim bugün krem verdi
MadameNoire Dilanozbeyuce ben hiç bir şey kullanmıyorum doktor krem kullan falan demedi çamaşırı üstüne çekiyorum sadece normal ped kullanıyorum zaten aman aman bi kanama olmadı
Tugbarmzn Dilanozbeyuce merhaba nasıl iyileşti yaranız travazol mu kullandınız benimde kızarmış etrafı kısım kısım mantar dedi doktor
Dilanozbeyuce Melodimm teşekür ederim bugün 43 gün oldu ben hasta bezi kullandım uzun süre büyük ihtimalle o terletti sürekli ve mantar oluştu havasız kalınca o bölge ama çok kötü durumda dikişlerim
Dilanozbeyuce Melodimm yok yazmadı ben de bebek evde dye kafam ordaydı sormadım sadece bunla geçer mi dye sana da mı aynı sıkıntı oldu
Dilanozbeyuce MadameNoire mantar olmasa ben de bişey kullanmadım normalde ama hasta bezi kullandım oda terletince malesef bu durum oldu
Melodimm Dilanozbeyuce Yok olmadı ben sezeryan sonrası doktorun tavsiyesi ile batikon kullandım hep.Siz kullanmışmıydınız.