Kızlar sabahtandır sağ kalçam öyle bir agrıyo topallıyarak yürüyorum dız kapaklarımın ustune durup dog pozısyonu alıyorum sankı batıyor o kemık bana ama dayanamıyorum cıglık atıyorum resmen yürüyemıyorum sag ayagım ıptal dıyebılırım doktorum magvital 2 kez alıyorsan 3 e cıkart dedı ama asla ıse yaramıyor magnezyum baska ne yapayım akıl verın bebekte aşırı hareketlı habıre wc ye gıdıyorum oturup kalktıkca batıyo bole😔😔