Peeriii Hanımlar 17+1 haftalık olduk bugün aşırı güçlü tekmeler atıyo balık gibi kaydırıyo Kendini çok korktum normalde bı iki tekme atar dururdu ama bugün hep aktif karnımda geziniyor hem hoşuma gitti hemde çok korkutu beni sizin de öyle mi ?😳
Momybaby Peeriii nasıl bir his acaba, bazen karın deliği altında bezende rahim tarafında vuruyormuş gibi hissediyorum ilk olduğu için ayırt edemiyorum gerçi ama hareket gibi
buseyusuf27 Peeriii vla bnmkıde bazen cok hareketlı dusun karnım bı saga bı sola gıdıyor dıyorm cıkcan sanırım dur artık 🤣🙈
Duygu2137 Peeriii bende 17 haftalık oldum ama daha hiç hissetmedim siz ne güzel çok hareketli diyosunuz
eminece93 Peeriii doktorum hareketli bebek iyi birseydir bu onun saglikli olduğunu gösterir dedi bizimkide hareketli doktorum bile bu cocuk neden boyle ya diyip gülmüştü 11 haftalikken ben korkmustum iyi birsey korkma demisti 😊
Peeriii Momybaby döndürüyo Kendini benimki yani yukarı çıkmaya çalışıyor kafası bı göbek deliğimin yukarısına çıkıyor bı aşağıya iniyor anlamadım neden bu kadar hareketli
Skrnysn Peeriii Yaa yukarı çıkmaya çalıştığını nasıl hissediyorsun canım benimde 24 haftalığım çok hareketli içerden birşey pıt ğıt ediyo sürekli sanki vuruyor ☺️
buseyusuf27 Peeriii bnde bazen korkuyorm ama normalmış bazen hep uyuyo hc kımıldamıyo bazende durmyo 😁
Duygu2137 Peeriii dogru canım bu ıkıncı gebeliğim ama hissetmiyorum normalde daha erken hissedersin demişlerdi saglıklı olsun da🥰
deryaa_milena Peeriii benim de 20 haftalık 17 haftadan beri hissediyorum ve bazı günler çok çok hareketli ben de bi terslik mi var acaba diye düşünüyorum bazen 😀 aktif olduğumda özellikle çok hareket ediyor onu fark ettim ben de 😇
Peeriii deryaa_milena benimde iki haftadır böyle aktif hareketli etmezse büyük ihtimalle hastaneye koşarım 😂
O_bir_anne Peeriii benim kızım öyleydi çok hareketliydi çok doğduktan sonra da öyleydi halen öyle şuan 7 yaşında inanın sadece uyuyunca ayakları yeri görüyor 😃😂şuan ikinci gebeliğim 21+5 im bunda da sadece sağda tekmeler hissediyorum ama karnımda kıvrılmıyor sadece tekme atıyor kızıma göre daha az hareketli
O_bir_anne Peeriii çok hareketli oldu mu bide solda oldu mu kız diyolar genelde kızım da öyleydi hem hareketli hem solumdaydı sizin cinsiyet kız mı ?
Peeriii O_bir_anne yok canım erkek herkes kız solda diyo ama benim tam tersi tüm belirtileri kız gibi 😂
O_bir_anne Cemre44 gebeliğniz ilk mi ? İkinci olsa dahi 18. Haftadan snra genelde hissetmeye başlarsınız yavaştan karnınızda sanki gaz patlıyormuş gbi bi şey pıt pıt ediyormuş gibi mink minik 20. Haftaya geldiğinizde biraz daha yoğun hissedersiniz 21. Haftadan snra daha iyi hissedersiniz
O_bir_anne Peeriii tabi unutmamak lazım her anne adayında tüm belirtiler aynı olacak diye bişey yok herkeste farklıdır 🙂 sağlıkla gelsin inşallah dünyaya ve sağlıkla alıırsınız inşallah kucağınıza ☺️🤲