Perşembe günü doktor kontrolüm var ve 39+3 günlük hamileyim günüm olmuş oluyor doğum beni korkutuyor normal doğum da korkutuyor sezaryan da nasıl yapacam düşüncesi hep kafamda bilmiyorum ilk doğumum bide stresliyim dua edin kızlar siz nasıl doğum yaptınız ilk doğumlarınız nasıl oldu