Busracecen gebeannem olsun ben erkek istiyordum ilk cocugum bu arada erkek olduğunu öğrenince yüzsüz gibi keşke kız olsaydı dedim 😀😀 erkekte genelde sasmiyorlar kızda yanılıyorlar genelde ben ekşide yiyorum tatlida tatlı daha baskın
gebeannem Busracecen bakalım sonucumuz ne olacak merakla bekliyorum ayarlayıp gitmeyi düşünüyorum bayramdan önce
Hayallergercekolmayihakediyor gebeannem amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağınıza alalım bebislerimizi 🌸önce kadın doğuma gideceksiniz o talep oluşturacak belli bir tarihe kadar siz perinatolojiden randevu alıp öyle gideceksiniz
Hayallergercekolmayihakediyor 3_oglan_annesi amin inşallah cümlemize hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim 🤲🥰