Beybitooo evet normalde makat gelişti böyle hissettirmiyodu ama bi gece çok fazla hareketlendi hiç durmadı neredeyse ve benim ağrılarım başladı sonra doktora gittim baş geliş dediler ama gerçekten sanki aşağıda Bi baskı var gibi oluyor o gün nst fln bağladılar normal çıktı sancın olursa tekrar gel dediler ürktüm o gün biraz aklıma bir sürü şey geldi.