Bugun kadın dogumcuya gittim ve karın agrısı oldugunu soyledim özellikle büyük andesti yaptıktan sonra karın agrısı rahatsız ettigini soyledim.cunkü ultrason yapıldı kolonoskopiye bile girmistim hamileligimi ogrenmeden .parqzit olabilir dedi ceya huzursuz bagırsak sendromu olabilir dedi.probıyotık verdi ıns gecer bayanlar