Lavinya21 İlk gebeliğim tecrübem hiç yok çok korkuyorum 🥺 28 haftalığım ama erken doğum riskim var 33-34. Haftalarda doğum olunca bebek küvözde kalır mı çok tedirginim 🥺
hayalim35 Lavinya21 bebeğim kilosu ve solunumuna bağlı geçen bi arkadaş 33 haftalık doğum yaptı sadece 1 hafta kaldı küvözde
Lavinya21 hayalim35 genelde kaçıncı haftadan sonra doğum normal oluyor ? Yani 36 da doğum olsa zararı var mı acaba?
hayalim35 Lavinya21 dediğim gibi bebeğe bağlı ama 36 da hiç küveze girmeyen bebeklerde gördüm yani 36 da doğarsa girmeme ihtimali var normal doğum 37 hafta ve sonrası
buseyusuf27 Lavinya21 36da normal bnde kızımı 36da doğurdum hc klmadı kuvezde sukur 2020kg du 🤗 umarm hersey ıyı olur sızın ıcın saglıklı olsunda
Lavinya21 ZeynepDuru17 durdurdular hafif kasıklarımda ağrı var oda enfeksiyondan dolayı dediler ilaç verdiler eve geldim dinleniyorum insAllah 36 yi bulurum ya
ZeynepDuru17 Lavinya21 inşallah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim vaktinde gelsin iş güç yapmayın yatın dinlenin bol bol ozaman biraz daha bulur ileriki haftaları inşallah Allah yardımcın olsun
Gkce27 Lavinya21 benim 19.haftadan itibaren erken doğum riskin vardı 38+5 haftalık doğurdum.pozitif düşün,vaktinde zamanında kucağına alırsın insallah 😊