maviiiss Kızlar bugün 32+0 ım bebeğim 2063 gram 45 cm boyu çıktı sizce nasıl doktorum iyi dedi ama merak ediyorum sizlerin bebeklerin kiloları nasıl?
Kutsal_koc maviiiss bence iyi gibi ben 2 hafta önce gittim 28 haftalık 1150 gramdi yani 32 ye kadar 2 yi bulmaz diye çok korkuyorum :( 1 hafta gerrilik var zaten doktor daha da gerilemez dedi çok korkuyorum. Ekstra dikakt ettiginiz birşey var mi beslenme vs
maviiiss Newmommyy öyle dedide merak ettim diğer bebekler ne durumda tabi öncelik sağlıklı olmaları ☺️
maviiiss Hopyymom orası öyle tabiki önemli olan sağlıklı olmaları ama sizinde var baya kilosu maşallah :)
maviiiss Kutsal_koc yani ben muhakkak sabah kahvaltısında haşlanmış yumurta kaşar peyniri salatalık domates zeytin ceviz yiyorum ara öğünlerde meyve yiyorum muz kesin oluyor Yoğurt yiyorum çiğ kuruyemiş özellikle badem yiyorum ekstra bişey yemiyorum
Ervaursn Kutsal_koc Kutsal_koc canım bana da aynı haftada 1200 dedi iki hafta gerilik var karın çevresinde. Çok korkuyorum
Eyluull maviiiss bende bugün kontrole gittim 34+4 2950 kg benimde iki hafta önde nts de de birşey cıkmadı normal dedi doktorumda
maviiiss Eyluull maşallah benimde gir sonraki kontrolüm 35. Haftaya denk geliyor bakalım bu sürede iyi besleneyim en azından doğumda 3.5 olsun istiyorum
Kutsal_koc maviiiss aslında beslenmeyle de pek alakası yok diyorum bazen çünkü bende dikkat ediyorum muz olsun kaşar oeynir kabak çekirdeği vs hepsine dikakt ediyorum şu çok içmeye çalışıyorum ama işte yapısal olarak bebeğe giden 2 damardan biri direnç gösteriyor tek damatla beslenince yetersiz kalıyor demişti doktor onun etkisi var diyorum herhalde vicdanen de kötü hissediyorum ama ne beslenme ne ilaçla da etkisi olan değişen birşey değilmiş umarım toparlar iyi olue sorun olmaz 😞
Greenleaf maviiiss amin inşallah tüm bebişlerimizin, -/+300 gram oynayabilir tabii ölçümler ama böyle giderse sezaryen olur dedi, baştan beri normale odaklanmıştım ama, yırtılmayı göze alıyorsan normali denersin dedi doktorum 🙄
Yasemin_eylul_ Kutsal_koc Benim kuzenim in bebeği de tek damardan beslendiği için fazla kilo alamadı.
Kutsal_koc Yasemin_eylul_ yaa peki nasıl oldu yani sezaryen mi normal vajinal doğum mu kaç haftalik doğdu? Bide hastanede kuvezde kalma durumu oldu mu çok korkuyorum 😞😞😞
Yasemin_eylul_ Kutsal_koc anne karnında büyük tuvaletini yemiş sanırım . 3 gündur hareketlerini hissetmiyorum diyordu hastaneye geldik nst çekildi doktor acil doğuma almamız gerekiyor dedi 35 haftalık ti sanırım erken doğum oldu. Bir ay kuvez de kaldı . Ama iyi bebek. Korkulacak birşey yok doğduktan sonra alır kilo. Kuzenimin de küçük zayıf di şimdi maşallah iyi