Merhabalar 5+3 gebelik durumum var bugün doktora gittik bebek oluşumu yolk sac göründü ancak kesemin şeklinde bozulma varmış doktor biraz korkuttu 1 hafta yatmamı istedi. Ultrason fotoğrafından anlayan arkadaşlarım !inceleme (
) şansınız var mı acaba ? Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi