Kızlar bu durumu yaşayan var mı geçen ay düşük yaptım erken haftalarda hayla adet olamadım sat tarihim 24 Ocak o yüzden bugün kontrole gittim tekrar muayene de doktor rahim duvarı ince dedi ondan dolayı doğum kontrol hapı yazdı kutu bitene kadar kullan adet olunca 2. Gün gel muayene ve hormon tahlili yapıp sebebini araştıracağız dedi aynı durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz sağlıklı bir şekilde gebe kaldınız mı