Nesrin_71 Perşembe günü saat 7:30 da yatisim yapılacak suni sancı verilecek açılma olmazsa sezaryen e alacak doktorum aynı gün olanlar var mı ki acaba bugün 39+3 haftaligız 🥰👼🏻🩷
Gaye1402_ Nesrin_71 ayyy çok heyecanlanıyorum böyle olunca rabbim ağrısız acısız kucağına almayı nasip etsin sağ Salim sağlıkla gelsin inşallah 🥹❤️🫶🏻
Sevilemine Nesrin_71 bende 39+3 Perşembe günü kontrole gidecem bende ne var ne yok hiç bilmiyorum doğumum nasıl olacak bilmiyorum devlete gidiyorum ben en son terstti bebeğim iki hafta önce şimdi nolur bakalım insallah ikimizde kolay doğum yaşar sağ Salim kucağımıza alırız bebislerimizi
YeniAnne_25 Nesrin_71 Bende perşembe sabahı yatış yapacağım 40+3 oluyor o gün 🙈 suni sancı alacağım kendi sancım hiç çıkmadı en son 1,5 cm açıklık vardı inşallah kolay doğum olur hepimiz için 🤗
Nesrin_71 Sevilemine Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 28.haftadan beri dogum pozisyonundaydi benim bebis inşallah seninkide dogum pozisyonu almıştır
Nesrin_71 Meryem25_25 evett bilerek o tarihi aldım canım cuma günü verelim suni sancıyı dedi doktorum bende perşembe günü olsun dedim uyumlu olsun diye 🥰
Gamzenur123 Aynı gün aynı saat 🥰 4 Nisan sabah 7:30 da yatışım var hayırlısı olsun korkuyordum önceden ama şimdi gün yaklaştı Allak bullak duygular yaşıyorum 🤣
Gul_se77 Bende o tarihe aldim ögun tam 38 haftalık oluyorum 10da yatısim yapılacak Allahım inşallah sağlıcakla kucagimiza almak nasip olur sanki perşembe günü hiç gelmeyecekmis gibi 😀
Nesrin_71 Gul_se77 bende aynıyım valla hiç gelmeyecekmiş gibi bi yandan da hemen gelecekmiş gibi çok değişik 😂
elmaelmaelma Ben de 05.05 olarak gün almıştım ilk çocuğumda. Ama kendisi 04.05 günü gelmeye karar verdi 😅 İnşallah sizinki de hayırlısıyla ve sağlıkla doğar. Gözünüz aydın şimdiden 🙏