Ve benim bebişte geldi sezeryan oldum 38. haftam hiç anlattıkları gibi değilmiş korkmayın hamiş anneler yok karna bastırma yok anestezi iğnesi yok uyuşma olmuyor yok ilk ayağı kalkma yok sonda takma çıkarma sadece biraz ağrınız oluyor onun dışında cidden korkulacak bir şey yok Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu aminnnnn 🌸