Momybaby Kızlar yeni başladım bu ilaca, doktora söylicem gerçi yan etkisi olduğunu ama aranızda kullananlar nasıl etki yaptı sonrasında ne yaptınız
Lilipadq Momybaby kullanıyorum ben şu an. Yaklaşık 3 aydır falan. Herhangi bir yan etkisi olmadı. İlk 4 gün bulantı yapmıştı. İlaca alışınca geçti. Tek sıkıntısı dışkıyı simsiyah yapıyor. Görüp korkmayın :)
Lavinya21 Momybaby kullandığım ilk hafta aşırı kasılma ve miğde bulantısı yaptı bende 7. Ayıma girdim çok şükür bünye alışınca yan etkisi olmuyor daha
0aysee0 Momybaby doktorum yemekten 2 saat sonra falan iç dedi. Aç karnına mide bulantısı yapabiliyormuş.
Momybaby 0aysee0 eczacı ısrarla yemekten önce al, yemek yersen sakın alma dediği için aç karnına alıp 1 saat sonra bir şeyler yedim mahvoldum
RES Momybaby ben sabahları kahvaltıdan 1.5-2 saat sonra portakal ya da kiviyle birlikte alıyorum ilacı. Bi de geve yatmadan önce. Kanım düşük olduğu için günde iki kez tüketiyorum ben. Herhangi bir yan etkisi olmadı bende hiiç
buseyusuf27 Momybaby bulantı yapıyor bnde kusturuyor bıraktım valla dun basladım tekrar artık akşam yatıcagım zaman içiyorum
Newmommyy Momybaby gece yatmadan kullanıyorum gaitanın rengini değiştirmek dışında bir yan etki yapmadı çok şükür:)
Momybaby Newmommyy eczacı çok yanılttı beni eziyet çekmişim sabahları içerek, doktora yine de soracağım belki başka ilaç verir
Newmommyy Momybaby gece içmek en iyisi benm doktorum da eczacı da gece iç dedi hakikaten yan etki görmedim.
Sevginur61 Momybaby bana da çok yan etki yaptı gece uyumadan önce içtim şimdilik rahatım. Doktorlarda bu şekilde söylüyor
Evhamlikurabiyeanne Bende kabizlik ve mide yanmasi yapti doktor gece yatmadan önce ic dedi eczaci sabah ac karnina yazmis öyle iciyordum gece icmeye basladim rahatladım meger gece icilmeliymis
biranne__ Momybaby bana ishal yapmıştı ama sadece sabah çıkarıyordum yinede değiştirdim gynoferon aldım daha iyim hiç yan etki yapmadı