Zeynepkrkytlli 17.haftamda tanı konuldu şu an 30+6.haftamdayim Ben doğumla beraber geçecek sanıyordum ama kimisine doğum esnasında tekrar pıhtı atıyormuş Bu şekilde olup doğum yapan var mı dogumlariniz nasıl oldu Eğer çok kötü doğum gecirdiyseniz sadece zor oldu demeniz yeterli ön yargı oluşsun istemiyorum
H4assask Zeynepkrkytlli bende de var. Son 2 ayım kaldı doğuma. Ve yeni öğrendim. Nasıl doğum yapcam bilmiyorum
Zeynepkrkytlli H4assask benim doğumum ildu canım. Allah’a şükür bı şey olmadı Doğumdan önce varis çorabını giydirdiler ama
H4assask Zeynepkrkytlli sezeryan mı yoksa normal mi? Geçmişler olsun. Beyin damar darlığı mk demek bu derin ven
Zeynepkrkytlli H4assask normal oldu canım Beyin damar diye hiç duymadım pıhtı atma olarak biliyorum ben Benim sol bacağıma atmıştı Ciğere veya beyne de atabiliyormus onlar daha riskli
Zeynepkrkytlli H4assask oksapar kullanıyosun demi Sakın ihmal etme Yağlı yeme, çok fazla hayvansal gıda tüketme onlar kanı daha da koyultuyor Domates, kapya biber, soğan vs ye internetten araştır
Gamzeeeeeee06 Derin ven bacakta olur. Beyinde olan svt dir. Derin ven için varis çorabı önerilir hamilelik süresince tabi ek olarak oksapar. Svt içinde baş ağrısını takip edebilirsiniz. Eğer basınç şeklinde ağrı mevcutsa yatınca artıyorsa evet risklidir. Göz muayenesi de önemli göz arkasında ödem olursa buda svt yi işaret eder. Kan sulandırıcılar durumun riskini aza indirsede de ne olacağını Allah bilir. İhmal etmeden tedbirle ilerlenirse sorun olmaz.