Kızlar göğüslerim baya büyüdü benim neredeyse 100 bedene çıktım. Penti mama emzirmeye uygun sütyenlerden aldım meme altı acıttı. Başka Markasız emzirme sütyeni aldım onunda altı acıttı. Yarım atlet aldım onunda altı acıttı. Siz ne giyiyosunuz ya :( doğru sütyeni bir türlü bulamadım acı çekiyorum :( sütyensizde duramıyorum bu sefer de meme altı tahriş oluyo kafayı yicem :((