Gg5348 Kızlar 14 haftalık hamileyim şiddetli kasık kramplarım oluyordu doktor büyüme ağrılarıdır ama idrar kültürü yaptır dedi sağlık ocağında yapılıyor mu bu başına gelen var mı bu durum
Serendipity16 Gg5348 bizim sağlık ocağında sadece idrar tahlili veriliyor idrar kültürü bakılmıyor demişlerdi ikisi farklı çünkü siz yinede bi sorun
Newmommyy Gg5348 sabahtan gidersen yaparlar canım genelde 10.30a kadar yapıyorlar testleri. İlk idrarınla verme ama yanıltıcı oluyor.
Aleynadd Evrt yapılıyor idrar tahlili istedi doktorum tit diye geçiyordu sanırım hamilelik için olan sabah erken git ama 8:30 gibi
Gg5348 Eko93 çok teşekkür ederim ben de idrar tahlili yapıyorlar sadece diye biliyordum hastanede yaptırayım
Merveee1996 senafa_ sağlık ocagı idrar kültürü yapmıyor sadece idrar tahlili yapıyor bende hastanede yaptırdım idrar kültürünü
Pamuk Hamileyken her hafta kültür veriyordum sağlık ocakları yapmadıklarını söylediler.Hep hastanede yaptırdım.