ipeklinaismom Kızlar gün verdi doktorum. Bu cuma tekrar gidicem son kontrol 11 nisan . Anestezi ile görüştük yarimmi genel mu karar veremedim hep genel istiyodum ama bilmiyorum da tecrübelerinizi paylaşır mısınız
iremsevinc ipeklinaismom kesinlikle spinal genelde uyanınca ağrılarınız daha fazla oluyor hem bebeğinizide görmüş olursunuz
Mucizeolsuun Bence spinal yani belden uyuşma yaptırmalısınız hem o anı bebeğinizi görürsünüz hemde genel anesteziye nazaran vücudunuzdan o narkozu kolay atarsanız spinal olmuştum ben aşıeı pozitif bi doğum gerçekleştirdik