Kutsal_koc gebelik şekerinden dolayı denildi bana ne yersen genelde kilo almiyo
Kutsal_koc sizden ricam iyi bir perinatolejiye gidin tek doktora sabit kalmayın benim bebeğimi 37 de zorla aldılar ölür bilmem ne dediler 36 saat suni sancı verdiler acilmam olmadı 5 de kaldı bebeğin suyunu patlattılar 20 saat geçti açılma olmadı en son bebeğin kalp atışı aazalinca sezeryana aldılar boş yere 36 saat sancı çektim şimdide sezeryan ağrısı çekiyorum rahimde incelme olmuş iç kanamam oldu bana çok eziyet çektirdiler iyi bir hastaneye gidin eğer ankaradaysaniz Etlik şehir hastanesine sakın gitmeyin hep olumsuz konuşuyorlar ve sonuç ortada beni maffettiler